Grąžinimas ir garantijos

Garantiniai įsipareigojimai

Kiekvienos Protentus.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Protentus.lt parduodamoms prekėms suteikiame 2 metų teisinė garantija. Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu (CK 6.335 str. 5 d.).

Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresu: Titnago g. 19, Vilnius, Lietuva.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Prekių grąžinimas

Norint grąžinti prekę mums atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekės grąžinamas adresu Titnago g. 19, Vilnius.

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d., kuriame numatyta sutarčių, kurių negalima atsisakyti, sąrašas. Pirkėjo sumokėtos lėšos už grąžinamas prekes,  įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, bus grąžintos pirkėjui ne vėliau kaip per 14 dienų. Šiuo atveju prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turi apmokėti pats Pirkėjas.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.

Grąžinimo apdorojimas gali užtrukti iki 10 dienų nuo to laiko, kai siunta bus perduota kurjeriui. Jei užsakymą apmokėjote naudodamiesi kreditine mokėjimo kortele, po pinigų grąžinimą patvirtinančio laiško gali praeiti 5 dienos, kol bankas apdoros mokėjimą. Pinigų grąžinimo data gali sutapti su mokėjimo data.

Jei už prekes atsiskaitėte prekių pristatymo metu, kad galėtume grąžinti pinigus, mums reikės jūsų banko sąskaitos numerio, kurį galėsite pateikti registruojant grąžinimą.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.


Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.


Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. 


Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.